Hier staan wij voor

Bij QA Consulting vinden we het belangrijk om vanuit onze kernwaarden te werken in onze eigen organisatie en die van onze klanten. Graag geven we je een indruk van deze kernwaarden en hoe wij deze invullen.

1. Bij QA Consulting ligt onze focus ligt op het leveren van bewezen kwaliteit en concrete resultaten die precies aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Wat jij hier als medewerker van merkt? Openheid voor de specifieke wensen van onze klanten, maar ook naar elkaar. We communiceren over tastbare en meetbare resultaten en de voortgang ervan. We spreken waardering uit naar elkaar, naar de klanten en ontvangen ook waardering vanuit de klanten.

2. Bij QA Consulting heerst een cultuur van wederzijds vertrouwen, waar we elkaar de ruimte geven om verantwoordelijkheid te nemen over het werk. Dit gaat over ondernemerschap en betekent dat je als medewerker de vrijheid krijgt om zelfstandig te werk te gaan, dat je collega’s kan aanspreken op de verantwoordelijkheid die ze hebben en middels zelfreflectie ziet waar je nog op kunt verbeteren. We communiceren met elkaar over voortgang en geven grenzen aan wanneer dit nodig is.

3. Continu verbeteren; we willen onze diensten constant verbeteren om kwaliteit te waarborgen. Dit betekent dat jij als medewerker hier ook je steentje aan bij mag dragen. Jij toont ondernemerschap door jouw ideeën en suggesties aan het licht te brengen. Deze zijn voor ons namelijk heel belangrijk. Zo maak jij impact binnen de verbetering van onze dienstverlening.

4. Een platte organisatie, waar iedereen gelijkwaardig is aan elkaar. Ervaringsjaren tellen, maar ieders mening en ambitie wordt gehoord én gewaardeerd. Jouw perspectief telt en doet niet onder aan dat van iemand in een andere functie. Verschil? Ja dat zal er zijn. Door goed te luisteren naar elkaar en de mening van de ander te respecteren, kom je uiteindelijk samen verder.

5. Weten hoe het écht met iemand gaat. Luisteren naar elkaar en tijd investeren om ook informeel contact met je collega’s te leggen. Dat is wat we binnen QA belangrijk vinden. IP-dagen waarin we het met elkaar hebben over de inhoud, maar er in de middag ook tijd is voor een gezellige activiteit; een improvisatiecursus, een mooie stadswandeling of een sportief potje padel; het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Daarna natuurlijk een welverdiende borrel en een diner. Zo streven we ernaar om vanuit onze betrokkenheid naar elkaar, meer te investeren in elkaars welzijn door informeel contact.